jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Blöj-måste!

Kategori: Allmänt

Hörrni, här kommer ett tips från en mom-to-be till er andra moms-to-be. :)
 
Här hittar ni blöjor till kanonpris just nu, Pampers newborn till exempel som jag köpte. 240 stycken för 199 kr med rabattkoden som står på sidan (ange koden pampers 100 i kassan så dras det av 100 kr). Det är riktigt bra pris. Jag köpte en låda newborns, skönt och ha hemma ju och ska ändå köpas! Och lite för bra pris för att låta bli. 
 
Igår fick jag pyssla-ryck. Kom hem och sambon va borta på äventyr, köpte satsumas (typ 54 kg), pepparkakor och julmust. Slog mig ner i en nystädad lägenhet och började rensa alla kläder vi fått och köpt. Körde 4 tvättmaskiner och sorterade efter storlekar. Vi har verkligen redan en liten garderob. Plockade bort allt blommigt och chockrosa och körde på neutrala snygga färger. Det var så häftig och få stå där och hänga upp SMÅ SMÅ SMÅ klädesplagg på tvättstället för första gången. Åååh! Tänk att det är VÅR lilla som ska ha dessa grejer? Upptäckte även att 80% av sakerna har öron och är fluffiga, kanske skulle satsat på en hundvalp istället? ;) Nääää! Älskade bebis vi längtar SÅ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: