jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Härlig julklapp..

Kategori: Allmänt

Som ett brev på posten ordnade VD:n på vårt företag en liten omorganisering såhär lagom till jul och presenterade idag planen, 30-40 tjänster ska bort. Och detta ska träda i kraft från januari. GODJÄVLAJUL liksom. Bleh. 
 
Jag orkar inte ens tänka på det. Jag är fast anställd vilket ju är skönt, men det är dem flesta andra med. Så man har verkligen ingen aning. Det är ett stort företag, men samtidigt vet man ju inte vilka avdelningar dom inriktar sig på.
 
Åååh, men jag tänker att jag tar inte ut nån stress i förväg, jag vet ju faktiskt inte OM jag får gå än. Och då får jag ta det då. Det vore bara så himla tråkigt, när jag trivs så sjukt bra och äntligen ska få njuta av lite mammaledighet, så ska jag kanske inte få komma tillbaka till mitt trygga jobb sen? :( Nej, ledsen blir jag av tanken. Hoppas!

Kommentarer

  • Langtarefterbarn säger:

    Va trist! :(
    Hoppas att just din tjänst blir kvar så du kan njuta av din föräldraledighet utan att behöva tänka på jobb.
    Kraam

    Svar: Taaack! :)
    Linn L

    2013-11-09 | 08:31:54
    Bloggadress: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här: