jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

In i vecka 28 då...

Kategori: Allmänt

Imorrn går vi in i vecka 28.. och jag har skrivtorka. Hum. Det händer liksom inte så mycket just nu. Jag tycker tiden går långsamt. Mår helt okej, men de dåliga dagarana är riktigt dåliga. Som tur var är de färre än de bra. Så på det stora hela får man säga att jag mår helt okej. Det är fortfarande ryggen som krånglar. Sen tycker jag magen har nån mastodont-växt-period... Jesus. Jag tycker typ jag ser höggravid ut nu & då är det 12 veckor kvar!?  12 veckor låter så himla lite, men 3 månader låter jättemycket, haha.
 
Idag ska jag iaf på återbesök hos BM. Vi ska följa upp det höga blodtrycket och se om det blivit bättre eller sämre. Beroende på hur det ser ut tas väl sen beslut på om jag ska träffa läkaren eller inte. Vi får se helt enkelt. Jag har ingen bra känsla, eftersom allt vart så stormigt på jobbet tror jag att värdena kan vara lite upp&ner just nu. Uppdaterar er efter helt enkelt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: