jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Måndag 25 nov!

Kategori: Allmänt

LÖNEDAG! Alltid lika trevligt. Ska verkligen njuta av dom här sista fulla lönerna nu när man börjat inse hur tight det kommer bli sen. Ursäkta lite trött uppdatering på senaste, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om ibland faktiskt. Allt är bara en enda långt väntan just nu. :)
 
Går in i vecka 29 om någon dag. Längtar tills jag får skriva vecka 30, det låter så tryggt. 75% då liksom. Nästan snart en färdigbakad bebis. :D
 
Har haft bra och dåliga dagar senaste, och som jag skrivit när dom är bra är dom helt okej och jag tycker jag har en fin graviditet. Men när dom är dåligt är det verkligen SJUKT tungt och jobbigt, och allt som kan kännas fel i en kropp på en gång gör det. Återigen fick min chef skicka hem mig i torsdags när jag satt å kämpade med illamående, jag vill så gärna fixa 100% jobb men ibland går det inte. Men hon är så underbar, hon förstår verkligen. Hon avslutade vårt långa samtal med "Och så tar du dig en ordentlig fredagssovmorgon imorgon.." Haha, hur underbart är det inte att få höra det? Sådana chefer växer inte på träd.
 
Mitt nästa delmål att orka till är julen (ca 4 arbetsveckor) då jag ska få va ledig ca 12 dagar. Sen får jag se om jag i januari kanske går ner lite i tid beroende på hur jag mår. Det känns som en rimlig plan. Och iom att jag har en snäll chef så kan jag ju faktiskt dom dagar det känns piss gå lite tidigare om jag skulle behöva utan att någon står med klockan och stämplar in&ut, får helt enkelt utnyttja att jag har den möjligheten och våga använda den. Lyssna på sig själv var det... 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: