jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Skötbord - check!

Kategori: Allmänt

Oh, jag är så glad! Ni vet att jag vart på jakt efter en byrå kombinerat med skötbord. Vi har så dålig förvaring så det är ett måste för litens kläder. Har vart på jakt efter en speciell, IKEA's Hemnes med skötbordsdel. Den är fin och praktiskt för skötbordsdelen kan blockas bort sen så använder man den bara som en vanlig byrå. Problemet är att skötbordsdelen utgått på IKEA helt, så det går bara och köpa den som en byrå. Så nu har jag jagat denna på blocket, vilket inte heller har varit enkelt för det känns som att inte bara jag vart ute efter den..
 
Har försökt några få gånger men alltid har något strulat, dvs den går inte in i bilen, dom som säljer den bor aslångt bort å jada jada.. Och partnern där hemma tycker bara att jag stressar och har för bråttom, men jag vill börja pyssla NUUUU. Jag vill börja bona och förbereda liksom. Iaf, igår gick jag av en slump in på blocket och sökte efter denna - då är det första som kommer upp precis DEN! Och och och i mitt område! Slängde mig på telefonen och det visar sig att dom bor på samma gata, något kvarter bort. Det va ödet ;) Så sambon fixade en pirra och vi (läs han kämpade sig svettig) lyckades få hem den utan bil någolunda smidigt. Så nu står den där så fin! 500 spänn fick vi lägga istället för ordinarie 1495, och då va den i jättefint skick.. Känns skönt att en till "stor" grej är på plats. Nu är det bara säng kvar sen. Och smågrejer. Här ska börja tvättas & vika kläder minsann! Wee!
 
 
Kan verkligen tipsa om denna. :)
 

Kommentarer

  • Langtarefterbarn säger:

    Så smidigt och snyggt!
    Jag gillar Hemnes-serien. :)

    Härligt att du fick tag på en till slut!
    Kraam

    2013-11-12 | 21:49:05
    Bloggadress: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här: