jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Vaccinering!

Kategori: Allmänt

Såpp! Nu har jag vaccinerat mig. Jag brukar aldrig göra det annars, men dem kom till jobbet idag och eftersom barnmorskan tyckte att vi i riskgrupp ska göra det, så kände jag att det var lika bra. Hoppas det stämmer som dom säger att det även går över lite till bebisen så den skyddas första tiden. 
 
Helgen min har varit bra,vart hundvakt och därför bott hos mamma&pappa när dem var bortresta och njutit av större ytor, skog och vatten. Riktig myshelg!
 
Imorrn ska vi på föräldrautbildning.. eller mer föreläsning kanske? Ah jag vet inte. På Södersjukhuset iaf. "På våra öppna föreläsningar ger barnmorskor från de olika enheterna på Södersjukhuset tips och råd om förlossning och eftervård på SÖS. Varje föreläsning avslutas med en frågestund."
 
Jag tycker det ska bli sjukt intresant. Vill äta upp all infomation jag kan just nu. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: