jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

29 okt - BOOM!

Kategori: Allmänt

Jag faschineras lite av en del här på bloggarna som kommenterar anonymt. Fick en kommentar till ett inlägg som jag valde att radera, då det kändes lite väl privat och jag skrev det lite i stundens hetta. När jag sen läste igenom det fick jag känslan av att man kunde tolka det väldigt fel, och lite större än var det faktiskt var så jag tog bort det. Iaf, det är så roligt - för kommentarer som inte är av god vilja är alltid anonyma eller har en påhittad mail-adress? Många också från samma IP-adresser. Om du nu har den åsikten du skrev, varför kan du inte stå för det? Att du gör en blaj-adress och skriver spydigheter gör ju bara att man förstår att du endast är ute efter att provocera. Ett ganska tråkigt liv du måste ha när du känner att det känns meningsfullt och sprida negativa kommentarer på bloggar och vända och vrida på allt man skriver. Usch, jag hoppas du finner nåt annat att roa dig med i livet - det måste vara trist och va så bitter. :)
 
 
Idag mår jag himla bra, var iväg på upptåg med kollegor på lunchen och när jag satt och väntade på att en av dem skulle bli klar så hade jag väskan och händerna över magen. Och plötsligt hoppade både väska och händer upp, och jag fick känna de starkaste sparkarna jag hittills känns. Så häftigt. Hon sparkade uppåt mot revbenen vilket jag inte känt förut och det var så tydligt jämfört med de små buffarna jag känt längst ner i magen. Jag kände verkligen en kraftfull liten minifot, weeeei! Nu hoppas jag min andra hälft kan få känna dem snart också, han har hittills inte lyckats och har svårt och skilja på vad som är hans egen puls och små dunkar i händerna, inte lätt ;)
 
 
Ikväll blir det bio med kompisar, ska se Gravity, hört sjukt mycket bra om den. 1, 30 så lagom lång också för en kissnödig jag. :D

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Hann läsa bädd inlägget och kommentaren. Jag blev arg och irriterad över den och har svårt att fatta att det finns människor som lägger tid på att lämna en sån kommentar. De kan inte ha mycket till eget liv och självkänsla när man lämnar en sån kommentar.

    Kram

    2013-10-30 | 10:14:18
    Bloggadress: http://varbarnlangtan.blogg.se
  • Langtarefterbarn säger:

    Jag håller helt med dig!
    Har fått några sånna jag också och raderar dem bara.
    Har svårt att förstå varför man behöver gömma sig bakom en skärm och skriva massa hitte-på-namn!

    Låt det rinna av dig bara! Kraam

    2013-10-30 | 12:32:21
    Bloggadress: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här: