jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Gravidmassage!

Kategori: Allmänt

Glömde ju berätta att jag igår på lunchen hade bokat en gravidmassage. Kände att jag behövde unna mig det nu när värk och annat kommer. Och det va sååååååååååååååå jä*la skönt om jag får säga det så. Jag hade bokat på ett ställe som heter Hälsofrid i Stockholm, hos en Carina. Hon var så himla duktig. Dels var det så mysigt där - blev helt avslappnad bara av att gå in i rummet. Mörkt, tyst, lugn musik, tända ljus, ahhh... Sen körde hon igenom hela kroppen. Axlar, rygg, huvud, ansikte, svank (med extra fokus kring bäcken där jag va stenhård och har ont), och avslutade med ben och FÖTTER. F Ö T T E R sa jag! Jag dog fotmassagedöden med mina svullna kärlekstörstande hobbitfötter. Oh! Kände mig som en ny människa efter. Jag bokade en testgång för 465 kr (20% rabatt första gången, ordinarie pris 570) för 60 minuter och det var värt varenda krona. Rekommenderas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: