jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Måndag - vattengympa!

Kategori: Allmänt

Idag ska jag gå på första vattengympan. Ser verkligen fram emot det! Jag saknar verkligen ordentlig träning och att röra på mig (mer än små promenader vilket är det jag hittills orkat). Så vattengympa kanske kan ge mig lite av det, samtidigt som det är skonsammare :)
 
Har börjat få ont lite här och där. När jag sover på sidan får jag ont i höften, när jag ligger på rygg värker svanken. Går/står/sitter jag för länge får jag en strålande smärta i ryggen. Det börjar helt enkelt hända saker i kroppen. Hoppas det håller sig till en fungerande nivå ändå, lider så med dem som får "riktig" foglossning och allt därtill. Än så länge får jag bara ont små stunder ibland och när jag rört på mig länge - peppar peppaaaaaaaaaar!
 
Jag fick förövrigt en kommentar på mitt förra inlägg som var "Ring försäkringskassan." Jotack, grymt tips som jag abosolut inte tänkt på? Haha. Klart jag kommer ringa dem tids nog, men med den kötiden dem har gör jag det hellre lite längre fram och samlar alla mina frågor. Men fram till dess frågar gärna jag här också eftersom det finns en himla massa trevligt folk som svarar & som kanske redan har koll på en del grejer jag inte har, så det skadar ju inte att slänga ut lite frågor. Det är lite det jag har min blogg till, att dela med mig, lära av andra och bolla frågor. Och jag uppskattar ER! :)
 
Update: Förresten har min gravid-kudde kommit. Äntligen! Ska hämta ut den idag. Hoppas på bättre sömn, så mycket som folk lovordat denna. Köpte den här. Dem hade dessutom någon rabattcheck under mina rabatter där, så jag fick den för 279:- inklusive frakt. Heeelt okej. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: