jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Stora boken om barn!

Kategori: Allmänt

Hörrni! Idag måste jag börja med att tipsa er om världens bästa bok. HÄR är den! Alltså, den har allt. Vi fick hem den nyss och jag kan inte sluta plöja. ALL info man kan behöva. Och köper man 2012's upplaga, den jag länkade till, är den uppdaterade med den allra nyaste informationen. "Inför denna upplaga lät vi de riktiga experterna, småbarnsföräldrarna, tycka till om vad som behövde förändras. Resultatet blev ett antal nya kapitel om allt från uppfostran till mat, dessutom har form och redigering gjorts om från grunden. Efter det har ett tjugotal svenska experter, barnläkare såväl som jurister, granskat boken till sista kommatecknet". 
 
Haha, denna kommer vara min BIBEL från och med nu. Love it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: