jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Vecka 25 - längtan!

Kategori: Allmänt

Oj vad jag längtar idag. Jag längtar efter liten. Vissa dagar känns det helt okej att det är lite tid kvar, så man hinner förebreda sig och så. Men sen dagar som idag, så känner jag mig redan förberedd. Och jag vill inget hellre än att ha henne här hos oss. Litenfin! Vi längtar så.
 
Jag förstår ju att det finns en anledning till att det tar 9 månader, och att det är bra att man får den tiden på sig. Men samtidigt som jag ibland tycker det har gått så fort hittills så tycker jag ibland att tiden kryper fram. 62% avklarat enligt appen. Snart så!
 
Det känns som övriga livet liksom avstannat, man väntar bara på det här nu. Det är väl säkert därför det går så sakta ibland.. Jag längtar lite efter vanliga saker som att få spela fotboll, få tillbaka min kropp, köpa vanliga kläder. Men sen längtar jag såklart mest efter att få göra allting med liten i mitt liv. Jag är så nyfiken på hur det kommer bli! Ååååh!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: