jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

6 september - 2 veckor kvar till RUL.

Kategori: Allmänt

Halllååååå! 2 veckor kvar till rutinultraljudet. Jag börjar känna mig nervös. Jag hoppas verkligen allt ser ut som det ska och framför allt är jag extremt nyfiken på att (förhoppningsvis) få reda på vad det är för litet kön på vår lilla skatt där inne. Jag bryr mig verkligen inte VAD det blir, men vill ändå veta. Vill kunna bonda lite och känna att det är min lilla kille/tjej liksom. SÅ spännande! Låt allt vara bra. Jag trodde att jag skulle behöva åka till ett stort sjukhus och gör RUL, det har mina vänner fått. Men på Ekens gör dom tydligen RUL också, så vi får komma till vår vanliga barnmorska. Känns skönt!
 
WAAAH, kan tiden bara gå lite fortare dessa 2 veckor? Bästis har sitt rutinultraljud 3 dagar innan mig förresten, tänk hemska tanke om något av våra inte visar det man önskar. HUJA va tufft! Men så tänker vi inte nu. :)
 
Jag skulle vilja skriva att jag mår lite bättre, men ni vet ju vad som händer varje gång jag skriver det så jag skippar. Haha.
 
Såååå glad för er som plussat, fött bebisar och på annat sätt fått bra besked. Det känns inte som det vanligaste man läser om så man blir så glad när något går rätt! <3

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Klart att allt kommer se bra ut! :) jag ville också kolla kön för att lättare kunna knyta an liksom! Och inte gå och tro att "jo men jag känner att det är en h*n" och så visar det sig vara fel. Det blir ingen chock på så vis :) kram!

    2013-09-09 | 10:08:10
    Bloggadress: http://jessfarts.blogspot.se

Kommentera inlägget här: