jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Änglabarn..

Kategori: Allmänt

Så många hemska besked jag läst om senaste dagarna. Två bloggar som fått änglabarn alldeles för tidigt. Det är så otroligt orättvist. Jag kan inte förstå vart rättvisan finns, vi som får kämpa extra mycket ändå - varför ska det slitas ifrån?
 
Den senaste bloggen läste jag nyss på jobbet och det går rätt in i hjärtat. De förlorade sin lilla flicka i ungefär samma vecka som jag är nu. Jag inser att jag nog måste avstå från att läsa sånt här ett tag. Jag bröt ihop totalt för hennes skull, fick lugna mig på toan i 15 minuter innan jag kunde ta mig ut. Det blir kanske lite väl nära när man nästan är i samma vecka själv och det händer sådär utan förvarning. Jag lider så med dem och skickar all kärlek jag kan. SÅ orättvist. Och så meningslöst. 
 
Skickar alla tankar till medsystrarna idag. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: