jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Ballong!

Kategori: Allmänt

Satan i gatan vilka tarmproblem jag har. Någon som känner igen sig? Jag har börjat föra matdagbok för att få i mig bra saker, lagom mycket och som en översikt. Men det spelar liksom ingen roll att jag dricker massa vatten, får i mig mycket fibrer etc etc för magen är ändå stor, svullen och hård nästan varje dag. :( Kan gå på toa lite lite typ varannan dag men not enough. Blir tokig.
 
Nu är mitt nästa knep att ösa linfrön över filen på morgonen och se om jag kan få igång någon kickstart. Kul och gå runt och känna sig som man är i 9:e månaden liksom. 
 
Någon som har fler tips? :)
 

Kommentarer

  • Antara säger:

    Jag har inte haft så stora problem men så fort jag började äta havregrynsgröt till frukost så blev magen mkt bättre :)

    2013-09-04 | 18:22:26
    Bloggadress: http://utanegetbarn.blogspot.com
  • Mary säger:

    Jodå. Här har du fröken Magknip. Så ont att det inte går att ligga ned på kvällarna. Så jag måste också tänka hur sent jag äter, annars är det kört med nattsömnen.

    Kram!

    2013-09-05 | 16:01:53
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här: