jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Fredagspepp!

Kategori: Allmänt

Fredag fredag fredag! Det känns alltid så bra på fredagar tycker jag. Det spelar ingen roll om det blir kaos på jobbet eller man mår piss för man kan alltid släta över allt med att "det är ändå fredag"!
 
Jag längtar till torsdag och RUL nu. Vill att helgen och de första dagarna ska swicha förbi.
 
Hörrni, jag läste om någon som sytt ett babynest själv! Minns inte vem det var? Är det någon som gjort det? Funderar på och prova. Man sparar ju ändå 500-1000 spänn på det. Någon som har någon ritning? Haha jaaaja, vi vet ju att det ändå kommer sluta med att jag ringer min syduktiga mamma och grina och hon får slutföra allt. Men jag får ju ändå ett babynest gratis då, right? ;)
 
Önskar er alla en sjukt bra helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: