jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Snaaaart?

Kategori: Allmänt

Imorgon går vi in i vecka 18.
 
Alla säger hela tiden till mig att det kommer en "fas 2" i graviditeten, en lugnare period då man oftast får mår lite bättre. Det har alla sagt till mig i 9 veckor nu, när kommer den? Haha! Jag har verkligen lite varannan dag-graviditet. Igår var hemsk, migrän och illamående hela dagen, satt verkligen och led på jobbet. Idag, mycket bättre. Nästan studsade (okej, vi ska inte överdriva Linn.....) ur sängen. 
 
Jaja, fas 2 får gärna komma snart! Just saying. 
 
Har börjat noja mig ordentligt inför RUL nästa vecka. Senaste påhittet från min sida är att magen inte växer något, så jag får för mig att bebis inte växt något. Hm. Jag vet ju att t.ex min kompis som ligger 10 dagar före mig har knappt någon mage, men sen är hon också pinnsmal. Jag har en mage som syns, absolut - tycker bara att den sett likadan ut i typ 6 veckor nu. Fast, då har jag varken mätt eller fotat så det kan jag egentligen inte veta. Varför har jag inte gjort deeeeeeeeet? Haha. Jaja. 

Kommentarer

  • Langtarefterbarn säger:

    Hoppas att det går över snart så du får må bra och njuta av graviditeten!
    Hoppas även att allt ser fint ut på RUL! Kraaam

    2013-09-11 | 21:13:59
    Bloggadress: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här: