jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Baby shower!

Kategori: Allmänt



 
Blev helt underbart överraskad i lördags. Skulle ju ha myskväll med 2 kompisar, dök upp i mjukiskläder och trött som ett fån. Men gissa om jag blev varm i hjärtat, för då hade dom ordnat med världens finaste Baby shower! Alla mina närmaste vänner, paket, pynt, ballonger, världens fikabord och denna fantastiska tårta. Visade sig att dom planerat detta sen i november de fina jävlarna! Och jag som brukar vara bra på att luska ut saker var helt oförberedd, fanns inte en enda aning. Det enda jag reflekterade över var sambon som enträget ville skjutsa mig trots att jag sa att jag orkade åka kommunalt. :) Blev en helt underbar kväll iaf som jag fortfarande lever på, så fint och träffa alla innan bebis stundande & samtidigt bara få bli lite uppvaktad. Vi fikade, pladdrade, hade frågesporter, lekte lekar, öppnade paket och sen beställdes det massor med pizza och sen satt vi uppe och snackade till 12-tiden innan jag & några som blev kvar längst somnade i en hög. Åh, underbart var det! Det var nästan lite tomt igår när jag kom hem igen och allt var över. Jag är så lyckligt lottad med både min kärlek, familj och vänner. Det är jag verkligen!

Kommentarer

  • Mary säger:

    Åh så fantastiskt härligt med en babyshower. Förstår att du är lyckligt. Jag fick veta efter att Einar var född att mina vänner planerat en babyshower för mig med. Men Einar kom ju fem veckor för tidigt så han var redan född det datum dom hade planerat det till. Jag blev så oerhört rörd när jag fick veta att dom planerat det för mig och blev lite ledsen över att jag gick miste om det. Men vi blev ordentligt uppvaktade i efterhand istället. Kram!

    2014-01-27 | 18:40:20
    Bloggadress: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här: