jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

Fredag 3 januari 2014!

Kategori: Allmänt

Alltså det är lite komiskt det här med graviditetssymptom. Jag skojar inte när jag säger att jag hittills tror jag prickat av typ alla. De är som att så fort jag hör om ett nytt, så måste min kropp snällt nog pröva på detta! Det senaste är klåda. KLIAAAAAR så jag blir tokig. Först var det bara på magen, kring några bristningar. Men nu har det spridit sig till övriga kroppen. BM menade att om det varit något fel på levern (vilket tydligen ger någon slags klåda) borde det klia mer på händer/fötter. För mig kliar det överallt UTOM just där. Så jag är väl en av dem 1% som fått klåda som inte går att göra något åt? Haha. SJÄLVKLART är jag det. ;)
 
Provar å smörja mig med alla möjliga tips nu iaf, så får vi se om något hjälper. Annars måste det ju finnas något som man kan få utskrivet tänker jag? Kan omöjligt ha såhär i 5-6 veckor till. Ghaaa!
 
Skönt med fredag. Bra att jag jobbat 1 dag och redan är helt slut och behöver helg. 4 veckor känns plötsligt låååångt. Men de ska gå! Det märks på mage och bebis att det händer saker, tror liten har börjat lägga sig mer rätt nu för jag känner borrande & ilande känslor där nere. Sen är rörelserna helt annorlunda nu, mer svepande stora & gör mer ont. Det är en träffsäker liten jävel vill jag lova. Måste vara mammas fotbollstalang som går i arv! Knappast pappas iaf... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: