jagkanvisst.blogg.se

om mig, mitt liv, en stor längtan & vägen dit.

One week!

Kategori: Allmänt

Högsta chefen tog tag i mig idag & sa "NU först börjar du se trött ut, jag har tyckt du sett så oförskämt pigg ut hela tidens hittills".  Haha tack tror jag? Det väljer jag att ta som en komplimang. Och att jag ser trött ut nu? Skoja inte! Jag känner mig som en klubbad säl ungefär. Trots att jag försöker piffa med hår och lite smink så går det uppenbarligen inte att dölja ;) Men, EN arbetsvecka kvar nu. En en en! We can do it!
 
Så skönt med fredag! Ikväll blir det bara soffmys med vovve och kusinen och imorgon har mina flickor fixat en tjejmiddag som en sista get together innan bebis kommer ut. Ska bli så mysigt!
 
Vad ska ni hitta på? Ha en grym helg iaf fina ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: